Subject: Ed: Kommentaarisoov: ravimite tellimisest toidukulleriga
From: "RA Kommunikatsioon" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Apr 2025 09:51:17 +0300

Saatja: Liis Ilves <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 14. aprill 2025 14:40
Adressaat: RA Kommunikatsioon <[email-masked]>
Teema: Kommentaarisoov: ravimite tellimisest toidukulleriga

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Wolt teatas täna, et Leedu tervishoiuministeerium lubab nüüd toidukulleriga 
ravimeid koju tellida: 
https://tervise.geenius.ee/rubriik/uudis/leedu-lubab-esimesena-baltikumis-kasimuugiravimite-tellimise-toidukulleriga/

Soovime antud teemale Eesti Terviseameti kommentaari:

- Kas ka Eesti Terviseamet kaalub võimalust lubada käsimüügiravimite 
kojutoimetamist toidukulleritega? Miks?

- Kas terviseamet on jälginud Leedu otsust ja milline on teie hinnang 
sellele praktikale?

- Milliseid riske näeb terviseamet käsimüügiravimite kohaletoimetamises 
toidukulleriga?

- Kui selline teenus lubatakse Eestis, milliseid tingimusi peaksid kullerid 
ja apteegid täitma?

Heade soovidega

Liis Ilves

Geenius Meedia

Terviseportaali vastutav toimetaja

+37253491464

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://tervise.geenius.ee> tervise.geenius.ee